Cennik obsługi księgowej
Zachęcamy do zapoznania się z cennikiem obsługi księgowej w Warszawie! Zapewniamy szeroko rozumiane wsparcie biznesowe, oferujemy usługi rachunkowe, rejestrację firm - ich wykonywanej pracy i pobytu. Zapewniamy, że nasz atrakcyjny cennik obsługi księgowej idzie w parze z najwyższą jakością oferowanych usług. Za wykonywane czynności odpowiada doświadczony zespół specjalistów z zakresu rachunkowości i finansów.
Jaki jest cennik obsługi księgowej w Warszawie?
Cennik obsługi księgowej w naszej firmie jest dopasowany do indywidualnych potrzeb Klientów. Ceny poszczególnych usług różnią się w zależności od wielkości przedsiębiorstwa, formy prowadzenia księgowości i wielu innych czynników. Dlatego zawsze zachęcamy do kontaktu w celu ustalenia indywidualnych warunków współpracy z naszym biurem. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub drogą elektroniczną!
1. Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych ceny zależą od ilości zapisów księgowych, którymi się zajmujemy. Cennik kształtuje się następująco/ Единый налог. Цена зависит от количества бухгалтерских записей./ Single tax. The price depends on the number of accounting entries.
Liczba dokumentów od 1 do 5 | 300,00 zł netto plus obowiązująca stawka VAT |
Liczba dokumentów od 6 do 10 | 384,00 zł netto plus obowiązująca stawka VAT |
Liczba dokumentów od 11 do 20 | 552,00 zł netto plus obowiązująca stawka VAT |
Liczba dokumentów od 21 do 30 | 660,00 zł netto plus obowiązująca stawka VAT |
Każdy kolejny: | 12,00 zł netto plus obowiązująca stawka VAT |
Zajmujemy się księgami podatników zwolnionych z podatku VAT, jak i objętych tym podatkiem. Cena usługi uzależniona jest od ilości zapisów księgowych. / Ведём бухгалтерию для фирм плательщиков НДС, а также для фирм освобожденных от уплаты НДС. Цена зависит от количества бухгалтерских записей./ We conduct accounting for VAT payer companies, as well as for companies exempted from VAT. The price depends on the number of accounting entries.
2. Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów bez VAT / Книга учёта доход и расходов без НДС. Упрощенный бухгалтерский учёт./ Book of accounting of income and expenses without VAT. Simplified Accounting.
do 5 szt. | 200,00 zł |
do 10 szt. | 250,00 zł |
do 20 szt. | 300,00 zł |
do 30 szt. | 350,00 zł |
do 40 szt. | 400,00 zł |
do 50 szt. | 450,00 zł |
do 60 szt. | 500,00 zł |
do 70 szt. | 550,00 zł |
do 80 szt. | 600,00 zł |
do 90 szt. | 650,00 zł |
do 100 szt. | 700,00 zł |
1. Dla podatnika VAT stawki KPiR / Книга учёта доход и расходов для плательщика НДС. Упрощенный бухгалтерский учёт./ Income and expense book for a VAT payer. Simplified accounting.
Liczba dokumentów: od 1 do 5 | 540,00 zł netto plus obowiązująca stawka VAT |
Liczba dokumentów: od 6 do 10 | 600,00 zł netto plus obowiązująca stawka VAT |
Liczba dokumentów: od 11 do 20 | 720,00 zł netto plus obowiązująca stawka VAT |
Liczba dokumentów: od 21 do 30 | 840,00 zł netto plus obowiązująca stawka VAT |
Każdy kolejny: | 15,00 zł netto plus obowiązująca stawka VAT |
2. Prowadzenie pełnej księgowości Księgi handlowe dla spółki zwolnionej z VAT / Ведение полного бухгалтерского учёта для предприятия неплательщика НДС/ Maintenance of full accounting records for a company that does not pay VAT
Oferujemy kompetentną i kompleksową obsługę Państwa ksiąg rachunkowych. Jej koszt uzależniony jest od ilości dokumentów księgowych. Cennik kształtuje się następująco
do 5 szt. | 350,00 zł |
do 10 szt. | 400,00 zł |
do 20 szt. | 500,00 zł |
do 30 szt. | 600,00 zł |
do 40 szt. | 700,00 zł |
do 50 szt. | 800,00 zł |
do 60 szt. | 900,00 zł |
do 70 szt. | 1000,00 zł |
do 80 szt. | 1050,00 zł |
do 90 szt. | 1100,00 zł |
do 100 szt. | 1150,00 zł |
3. Prowadzenie pełnej księgowości Księgi handlowe oraz rejestry sprzedaży i zakupów VAT / Ведение полного бухгалтерского учёта для предприятия плательщика НДС, налоговый учёт реэстров НДС/ Maintenance of full accounting for a VAT payer company, tax accounting of VAT registries.
Oferujemy kompetentną i kompleksową obsługę Państwa ksiąg rachunkowych. Jej koszt uzależniony jest od ilości dokumentów księgowych. Cennik kształtuje się następująco
Liczba dokumentów: od 1 do 10 | 700,00 zł netto plus obowiązująca stawka VAT |
Liczba dokumentów: od 11 do 20 | 970,00 zł netto plus obowiązująca stawka VAT |
Liczba dokumentów: od 21 do 30 | 1105,00 zł netto plus obowiązująca stawka VAT |
Liczba dokumentów: od 31 do 40 | 1245,00 zł netto plus obowiązująca stawka VAT |
Liczba dokumentów: od 41 do 50 | 1400,00 zł netto plus obowiązująca stawka VAT |
Liczba dokumentów: od 51 do 60 | 1540,00 zł netto plus obowiązująca stawka VAT |
Liczba dokumentów: od 61 do 70 | 1680,00 zł netto plus obowiązująca stawka VAT |
Liczba dokumentów: od 71 do 80 | 1840,00 zł netto plus obowiązująca stawka VAT |
Liczba dokumentów: od 81 do 90 | 1980,00 zł netto plus obowiązująca stawka VAT |
Liczba dokumentów: od 91 do 100 | 2130,00 zł netto plus obowiązująca stawka VAT |
Każdy kolejny: | 17,00 zł netto plus obowiązująca stawka VAT |
Zapewniamy pełną obsługę kadrowo-płacową – zarówno dla umów o pracę, jak i dla umów zlecenie i o dzieło. Zajmujemy się współpracą z ZUS i US – koszt takich usług w naszej firmie uzależniony jest od liczby pracowników w Państwa firmie. / Предлагаем полное кадровое обслуживание – равно как трудовых договоров, так и гражданско-правовых договоров. Занимаемся вопросами регистрации в органах налогового контроля и социального страхования. Стоимость услуг зависит от количества работников в Вашей фирме./ We offer full staffing services - both labor contracts and civil law contracts. We are dealing with issues of registration with tax control and social insurance authorities. The cost of services depends on the number of employees in your company.
Obsługa płacowa | Ilościowy - 80,00 zł netto za sztukę plus obowiązująca stawka VAT |
Pakiet mobilności dla kierowców | Ilościowy - 130,00 zł netto za sztukę plus obowiązująca stawka VAT |
Teczka pracownicza | Ilościowy - 12,00 zł netto za sztukę plus obowiązująca stawka VAT |
Czynności związane z zatrudnianiem pracowników / Формальности связанные с трудоустройством работников./ Formalities related to the recruitment of workers.
Rejestracja pracownika w ZUS /Регистрация/ Registration | 40,00 zł/os |
Wyrejestrowanie pracownika / swiadectwo pracy / Снятие с регистрации, свидетельство о периоде трудоустройства (аналог трудовой книжки)/ Deregistration, certificate of the period of employment (analogue of the work book) | 40,00 zł/os |
1. Usługi dodatkowe / Дополнительные услуги/ Additional services
Cennik usług kształtuje się następująco
2.
Rejestracja Spó³ki w Krajowym Rejestrze S¹dowym Регистрация предприятия в Государственном Судовом Реестре |
500,00 zł + opłata sądowa |
Rejestracja zawieszenia dzia³alnoœci Регистрация приостановления деятельности |
300 zł |
Rejestracja zmian w Krajowym Rejestrze S¹dowym Регистрация изменений данных фирмы |
500,00 zł + opłata sądowa |
Rejestracja Spó³ki p³atnikiem VAT Регистрация предприятия плательщиком НДС |
200 zł |
Deklaracja VAT Декларация НДС |
w ramach usługi ( przy braku działalności w okresie 100,00 zł) /нулевая декларация 100 злотых |
Deklaracja VAT-UE Декларация НДС ЕС |
w ramach usługi |
Korekta deklaracji PIT/CIT/VAT z winy klienta Коректировка декларации по вине клиента |
100 zł za korektę |
Sprawozdanie finansowe Финансовая отчетность |
Średnia cena za us³ugi za 12 mieś* min 500 zł |
Wystawienie faktury w imieniu klienta Выписка инвойсов от имени клиента |
10 zł / dok. |
Zeznanie roczne osoby fizycznej Годовая декларация физического лица |
od 40 zł |
Doradztwo w zakresie dzia³alnoœci gospodarczej oraz podatków Консультации в сфере хозяйственной деятельности и налогового законодательства | 120 zł/rbh ( 3 godziny w miesiąc gratis) |
Obs³uga kontroli z Urzêdów Обслуживание проверок |
120 zł/rbh |
Przygotowanie listów do US i ZUS Написание писем в налоговую и органы социального страхования |
w ramach usługi |
Drukowanie dokumentów otrzymanych drog¹ elektroniczn¹ powy¿ej 10 stron Печать документов полученных в электронном виде более 10 листов |
0,50 zł /strona |
Segregacja i archiwizacja dokumentów Архивизация документов |
100 zł |
Symulacja podatku dochodowego, RZiS, Bilans na rz¹danie klienta Составление расчета налога на прибыль, баланса по желанию клиента |
200 zł |
Roczne sprawozdanie GUS Годовой отчёт статистический |
200 zł |
Dodatkowe deklaracje wynikaj¹ce z ewidencji ( NIP-8, PPC-3) Дополнительные декларации | 15 zł |
Rozliczenie delegacji krajowej Расчёт командировки в Польше/ |
30 zł |
Rozliczenie delegacji zagranicznej Расчёт командировки за границей |
50 zł |
Zaœwiadczenie A1 Сертификат А1 |
150 zł |
CFR1 | 150 zł |
Oœwiadczenie o powierzeniu pracy cudzoziemcowi | 200 zł |
Zezwolenie na pracê Разрешение на работу |
600 zł |
Dostêp do programu fakturowania Доступ до программы для выписки фактур |
15 zł |
Numer PESEL wg pe³nomocnictwa (bez obecnoœci klienta) Номер PESEL через представителя ( без необходимости присутствия клиента) |
200 zł |
Szkolenie BHP Сертификат по Технике безопастности |
100 zł |
3. Kalkulacja ilości dokumentów / Калькуляция документов/ Calculation of documents by quantity
1 dokument w PLN = 1 szt.
1 dokument w walucie obcej = 2 szt
Wyciąg bankowy w PLN 10 transakcji = 1 szt
Wyciąg bankowy w walucie obcej 5 transakcji = 1 szt,
Wszystkie podane ceny są cenami netto, do których zostanie doliczony 23 % podatek VAT
Miejsce prowadzenia działalności oraz przechowywania dokumentacji księgowej :
Łucka 15/229, 00-842 Warszawa / Все цены являються ценами нетто, к ним будет добавлено 23% налога НДС.
Адрес ведения деятельности и хранения документов – ул. Луцкая 15/229, 00-842 Варшава/ All prices are net prices, 23% VAT will be added to them. Address for doing business and filing documents st. Lutska 15/229, 00-842 Warsaw